Transport GRATUIT la comenzi de peste 69,99 lei. LA COMENZI DE PESTE 90 DE LEI PRIMEȘTI CADOU UN LĂNȚIȘOR CU MESAJUL „NU UITA DE TINE!” GRAVAT PE PANDANTIV.

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:

Înainte de expirarea perioadei de retragere, Vânzătorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile începând de la ziua în care intră în posesia produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de client în cazul în care Vânzătorul nu se obligă să preia pe cheltuiala proprie produsul. Returnarea produselor se face prin orice firmă de curierat rapid.

Prin contract la distanță se înțelege contractul de furnizare de produse sau servicii încheiat între un comerciant și un consumator, în cadrul unui sistem de vânzare organizat de către comerciant, care utilizează în mod exclusiv, înainte și la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicare la distanță.

Dreptul de retur în 14 zile se adreseaza doar clientilor care au achiziționat produse de pe site-urile jua.ro sau jurnalulunuiadam.ro.

Produsul returnat trebuie sa fie în aceeasi stare în care a fost livrat. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice. De asemenea, produsele personalizate nu se pot returna (autograf cu prenumele sau numele în clar al clientului).

Vânzătorul va rambursa contravaloarea produsului în maxim 14 zile calendaristice de la data informării de către client asupra deciziei sale de retragere din contract.

Vânzătorul va putea amâna rambursarea contravalorii produsului până la primirea produsului sau până la primirea unei dovezi conform căreia acesta a fost expediat.

Obligaţiile care revin vânzătorului în cazul retragerii:

– Vânzătorul rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului în conformitate cu dispozițiile legii.

– Vânzătorul rambursează sumele menţionate mai sus folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de consumator pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursării.

– Fără a aduce atingere primului paragraf al prezentei secțiuni, Vânzătorul nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare în cazul în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard acceptată de vânzător.

– Cu excepţia cazului în care Vânzătorul s-a oferit să recupereze el însuşi produsele, în cazul contractelor de vânzare, Vânzătorul poate amâna rambursarea până la data recepţionării produselor care au făcut obiectul vânzării sau până la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform căreia acesta a trimis produsele către profesionist, luându-se în considerare data cea mai apropiată.

Obligaţiile consumatorului în cazul retragerii:

– Conform Ordonanței nr. 34/2014, consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepţia cazului în care Vânzătorul acceptă să suporte acele costuri sau în care Vânzătorul nu a informat consumatorul că aceste costuri trebuie suportate de consumator.

Exercitarea dreptului de retragere

Consumatorul informeaza vânzătorul cu privire la decizia de retragere din contract printr-o notificare scrisa la office@jua.ro

De asemenea, ATENȚIE!, cărțile se returnează de către client la următoarea adresă, cu ramburs 0:

Destinatar: Savageshop SRL

Adresa livrare: Str. Ecologiștilor, nr 21, Mun. Săcele, Jud. Brașov.

Pentru produsele returnate în alte locuri decât cel prevăzut mai sus nu se acceptă rambursarea banilor, iar redirecționarea către adresa corectă revine în sarcina clientului. După recepționarea produselor și în cazul în care nu au suportat deteriorări, se va face rambursarea sumei aferente costului de produs.

De asemenea, pentru produsele însoțite de cadouri (scrisoare, cercei, etc), în cazul returului, clientul este obligat să returneze alături de cărți și cadourile primite. În caz contrar, vânzătorul nu va considera că obligațiile clientului au fost îndeplinite și până la returnarea acestora, nu va efectua nicio plată.

IMPORTANT: cărțile în format electronic nu se pot returna în nicio condiție.